Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vuk Jeremić: Vučić će izdati sve kao što je izdao Šešelja; Srbiju ne vidim u NATO - nikada

Komentari (37) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 31 januar 2017 22:50
Nele
Krenuo si ,nema povratka.A nadam se ni Vučića i Tome posle izbora.
Preporuke:
127
5
2 utorak, 31 januar 2017 23:32
Da li će da nas izvuku?
Da, izvučiće nas.
Preporuke:
39
5
3 utorak, 31 januar 2017 23:34
Nenad
Daj boze da se stvari promene ,ali ne mislim da cemo se izvuci kao petog oktobra.Ovaj sa vlasti nece lako.
Preporuke:
80
8
4 utorak, 31 januar 2017 23:41
.....
Veoma odmerenim jezikom gađao je tabloidnog majstora za idiotizaciju pravo u us(mi)ne.
Preporuke:
106
8
5 utorak, 31 januar 2017 23:52
Nislija
Imaš moj glas i još 4 iz porodice. Bosko nije los ali nema ni 5% podrške.
Preporuke:
92
20
6 utorak, 31 januar 2017 23:57
Zora je svanula
Uglavnom Vuk nas nije brukao po svetu, za razliku od Tate i Sina mu. Nije samo spoljna politika amaterski vođena, već celokupna politika Srbije od 2012. godine je amaterski vođena, dobro ovo još i funkcioniše. Zato je MMF i postavio Vujovića da kontroliše Vladu, da ne naprave veće gluposti.
Mislim da je kao ministar spoljnih poslova Vuk Jeremić korektno obavljao svoj posao u uslovima kakvi su bili. Pošto Predsednik Republike predstavlja Republiku Srbiju u zemlji i svetu, Vuk Jeremić bi bio dobar Predsednik.
Ako kojim slučajem uđe u drugi krug, cela normalna Srbija bez obzira na političku opciju bi trebala da podrži Vuka Jeremića kako bi ova nakaradna vlast pala, a posle toga neka se politički život vrati u normalu. Kakvi god bili, ni demokrate ni DSS ni duge DOS stranke nisu bile toliko autokratske i privatne kao ovo sad.
Dakle, Vuk Jeremić - predsednik.
Preporuke:
95
2
7 sreda, 01 februar 2017 00:01
odlican
@Nenad

Slazem se sa tobom!

Jeremicu, imas moj glas i glas moje porodice!
Preporuke:
59
7
8 sreda, 01 februar 2017 00:11
Beograđanin
dva puta - jedan ka ubrzanom okončanju apsolutne personalizacije vlasti i cementiranja partizacije države, a drugi vodi ka dovođenju bilo kakve normalnosti,


Ovo nije toliko značajna dilema. Ekonomija je ključ. Ja bih u ovom trenutku podržao autoritarnu vlast POD USLOVOM da ekonomski i vojno razvija Srbiju, i da je održava NEZAVISNOM, drugim rečima slobodnom. Ekonomija je ključ svih ključeva, s njom imate i vojsku, a s njom i slobodu. Sve ostalo posle samo proizlazi iz toga, uključivši i demokratiju i ljudska prava. Jer kakav je UOPŠTE smisao govoriti o nekakvoj demokratiji u poluokupiranoj državi?!

Sa druge strane, naša bespogovorna odluka da idemo u EU nas porobljava, a Brisel i MMF nam vežu ruke i nameću politiku zbog koje NE MOŽEMO da se razvijemo. To je najslabija tačka Jeremićeve ( i svake druge proevropske) opcije.

Ponovljam još jednom: u ovom trenutku najbolji kandidat bio bi možda Bogoljub Karić.
Preporuke:
10
79
9 sreda, 01 februar 2017 00:11
teletabis
Naš prečasni prepodobni čestiti Vučić nikako da nam kaže odakle ona dva miliona dolara za fondaciju Klinton. Mislim da je to najskuplje plaćena fotografija samo zato što je Vučić pametan
Preporuke:
97
0
10 sreda, 01 februar 2017 00:18
Zoran
Za Nisliju: da su tako rezonovali Amerikanci, danas bi Hilari Klinton bila predsednica: sva ispitivanja javnog mnenja pre izbora davala su joj prednost izmedju 4 i 8 procentualnioh poena (u zavisnosti od toga koliko dana pred izbore je vrseno ispitivanje)ali su pristalice Trampa disciplinovano izasli na izbore a neki lenji postovaoci dela i lika Klintonovih ostali kod kuce verujuci da je sve formalnost. I sta se desilo? Zemljotres ozbiljne jacine: autsajder koji je imao gotovo sve mas medije protiv sebe pobedio favorita kome su se i novine i TV-i i radio programi (osim par izuzetaka) utrkivali u dodvoravanju i davanju otvorene podrske. Treba glasati za kandidata sa cijim programom i idejama koje iznosi se slazemo, a ostaviti narucena i nenarucena ispitivanja javnog mnenja analiticarima i "analiticarima", TV komentatorima i novinarima da baljezgaju i objasnjavaju nam ono sto mi obicni smrtnici "ne razumemo".
Preporuke:
45
2
11 sreda, 01 februar 2017 00:21
Seoski odbor
Bole do pobede!
Preporuke:
28
7
12 sreda, 01 februar 2017 00:41
Mićko
@Zoran

Pa zar ti misliš da će neko od Vučićevih glasača ostati kod kuće? Prijatelju dragi, vojska je to, zategnuta najstrašnije. Tamo ti MORAŠ da NACRTAŠ na biračkom mestu sve te što su ti sigurni glasovi inače ostade bez posla. A da ih prevoze spremni su i automobili i gorivo, ima samo da pletu po ulicama, kao taksi služba.

A o drugim tehnikama da ne pričamo.
Preporuke:
58
2
13 sreda, 01 februar 2017 00:49
tajna uspeha...
Baš zbog toga što je najmanje loš od svih do sada pomenutih kandidata za kandidate za predsedničke izbore, a čak ima i dosta dobrih strana i osobina, Jeremićeve šanse da bude izabran su nikakve ako mu protivkandidat bude Vučić, uprkos tome što Vučić nema nijednu dobru osobinu. Ma, Jeremićeve šanse su nikakve čak i ako Vučić ne bi bio kandidat - jer bi u tom slučaju SNS (Vučić) podmetnuo nekog svog mamlaza, a mamlaz uprkos tome što je mamlaz (ali uz celokupni besomučni, pakleni arsenal Vučićeve medijske, političke, sudske i policijske podrške) bi pobedio. Znate zašto? Da vam otkrijem tajnu uspeha: srpski birači su mamlaz do mamlaza.
Preporuke:
38
17
14 sreda, 01 februar 2017 01:16
Turas
- Beograđanin - U normalnim okolnostima Vi ste u pravu ali... "Mićko" nas upozorava u kojoj državi živimo ! Zadovoljan bi bio ako Jeremić pobedi . Verujte on je solucija koju se nadam da podržavaju i naši zapadni "prijatelji". I oni su bolji od Vučića .
Preporuke:
27
3
15 sreda, 01 februar 2017 01:44
major
Poštovani g. Jeremiću, drago mi je da smo se videli i popričali. Jednostavno, da ne pišem mnogo, razlika između Vas i kompletne političke garniture u Srbiji je kao razlika između Amerike i Zimbabvea. Toliko i do pobede!
Preporuke:
27
3
16 sreda, 01 februar 2017 01:55
todor
Znali su oni da će im ovaj poželjni zet praviti probleme pa su ga u startu i napali.Vidi se da je namazan i spreman.To što je evropejac znatno kvari utisak i lično mi je žao što nema takav kandidat na svetloj strani.Videćemo Obrada.
Preporuke:
13
5
17 sreda, 01 februar 2017 01:59
Draan
Ako Jeremic jasno ne kaze da se zalaze za referendume o EU i NATO-u...
NECE IMATI MOJ GLAS I...OSTACU KOD KUCE !DRAAN
Preporuke:
17
7
18 sreda, 01 februar 2017 02:10
Doda
Koji zapadni prijatelji koji? Molim vas pricajmo cinjenicama,argumentima.Onima koji su nas ni krive ni duzne bombardovali,one koji hoce da jedini narod u svijetu budemo genocidni,ee mi gori od Hitlera i NDH, jesu nam to prijatelji? Oni koji zele da stvaraju vojsku na Kosovu, naravno Siptarsku, to nam prijatelji?Ljudii mi Srbiii nemamo prijatelja u Eu, ne znam zasto nas mrze, zasto sve protiv nas rade, ali je tako! E isporucite Haske optuzenike ucete u Eu, sve smo im dali, a oni oslobodise Gotovinu za protjerivanje 400 000 Srba,etnicko ciscenje ljudi sporoveli, tj Eu generali sproveli i nista, dalje vadili nam oragne na KiM Taci i nikom nista, dokazano da su na markale sami sebi bacili bombu i nikom nista.Ljudi iz Srebrenice pricaju da je prodata zarad intervenicje Nato i opet niko nista! Ljudi jeste li vi slijepi,nece nas u Eu, hoce da nas uniste.Nisam Rusofil,ali ovi mi nisu nista od navedenog radili i nikad me nisu ubijali,i da nije bilo njih mi bi bil genocidni,ko pobedi ne pita se
Preporuke:
21
2
19 sreda, 01 februar 2017 02:45
Nemanja@Zoran
Nisu vam paralele baš na mestu.Počeću od toga da je u Americi ipak samo dva kandidata.I jako je teško tu napraviti tačnu prognozu za rezultat,podsećam vas da je i kod nas 2012 za predsedničke izbore po svim kampanjama prednost Tadića išla čak i do dvocifrenog procenta.Istina da je protiv Trampa bilo sve,pa čak i ankete ali treba priznati da su ipak postojala istraživanja koju su trampu davali šansu,pogotovo pred izbore gde je ta razlika bila u jednocifrenom procentu u korist Klintonove.Na kraju krajeva pa Klintonova je i dobila više glasova kako su anketa i istraživanja najavljivala.Ali ovde nije reč samo o istraživanjima ,ove je činjenica da su naše političke partije dotakle dno i da više niko njima ne veruje.Tomislav Nikolić bio pobrisao pod sa sim tim predsednicima opozicionih partija.Vuk Jeremić je nešto drugo,i on ima stvarno velike šanse.Nemojte da mi pričate o šansama Šutanovca,i Obradovića koji je jedva prešao cenzus.Budimo iskreni,Šešelj i Jeremić će se klati za to drugo mesto.
Preporuke:
12
0
20 sreda, 01 februar 2017 02:46
Nemanja@Zoran
Inače ja se slažem sa vašom zadnjom rečenicom.I sam sam tako pristupao.Ali druže nejde više tako.Da ja u blato idem belim rukavicama,neka hvala više.

Aleksandar Vučić mora da ode i tačka.Pa onda možemo da se nadamo da će biti neki makar malo normalniji izbori gde će stvarno ideja neka moći da se čuje i na kraju i da pobedi.Do tad su sve samo lupanje gluposti i ništa više.Kakva politika,kakvi bakrači.Jedina politika je da Vučić i ovi njegovi odu.I šta možemo u tom pravcu da učinimo,da ga rušimo na predsedničkim izborima.Tu je pao Slobo,može i on.Ja mislim da je Jeremić taj koji može da pobedi,nego misli da je to Janković,u redu neću da polemišem.Ali crni đavo i Vučić u drugom krugu,crni đavo.A u nekoj normalnijoj Srbiji bez Vučića i informera ćemo se baviti politikom.
Preporuke:
17
1
21 sreda, 01 februar 2017 03:36
prepisano s drugog mesta
Da li je Jeremić savršen?
Nije.
Da li ima najviše šansi protiv vladinog kandidata? Ima.
Hvala i prijatno.
Preporuke:
37
4
22 sreda, 01 februar 2017 08:47
negi
@Beograđanin...... Karić sa brkovima ili bez brkova?!
Preporuke:
13
1
23 sreda, 01 februar 2017 09:35
Rale
naravno,kao sto je prodao Kosovo,prodat ce i svoje saradnike.Uskoro ce Nikolicu okrenit ledja.Samo ceka dok je jos predsednik, a neposredno pre izbora ce da podrzi Dacica za predsednika Srbije,dok ce on ostat na mestu premjera.Dacic je provereni izdajnik i kolega agent iz angloamerickih obavestajnih sluzbi
Preporuke:
24
2
24 sreda, 01 februar 2017 09:44
negi
@Mićko...To je tačno.SNS vojska glasa kao i njihovi poslanici u Skupštini,na zvonce.To su profesionalni glasači koji glasaju po komandi.Jedini način da se ovo zlo porazi je velika izlaznost nezainteresovanih glasača.Svako pravdanje za ne izlazak na glasanje je smešan i predstavlja glas za SNS kandidata.Svaki neizlazak na izbore isto je kao kada prođete pored povređenog u saobraćajnoj nesreći i ne osvrnete se a kamoli stanete i pomognete.Najveći koalicioni partner SNS-u i Vučiću nisu Vulini,Ljajići,Drašković itd. nego oni koji ne izlaze na izbore.
Preporuke:
22
1
25 sreda, 01 februar 2017 10:00
Pozdravi kući
OK, sve je lepo rekao, samo imam utisak da mu je agenda za Kosovo ista kao Vuciceva (citaj zapadna): krivi su ovi pre mene, ja cu da pregovaram sa Tacijem da umanjim stetu. A i njegova interpretacija politike vojne neutralnosti me brine, dokle god se zaklinje u "evropske vrednosti". Bojim se da to u praksi bude usmereno protiv ruskog uticaja u Srbiji. Da ne bude zabune, ako udje u drugi krug sa Vucicem, glasam za njega (Jeremica).
Preporuke:
12
5
26 sreda, 01 februar 2017 10:16
Rale
na sledecim izborima za predsednika,gradjani Srbije imaju izbor (ako imaju, ako sns opet ne bude krao glasove) izmedju proverenih izdajnika i relativnih nepoznanica
Preporuke:
10
1
27 sreda, 01 februar 2017 10:17
mala primedba
Ovako se brane nacionalni interesi a ne sa radikalskom kafanskom dernjavom koja se na kraju završi ulizivanjem Bleru, Klintonu, Rami, Tačiju itd.
Preporuke:
18
2
28 sreda, 01 februar 2017 10:24
nenad
svi ce glasati za Vucica.
SVI SVI SVI
Preporuke:
6
14
29 sreda, 01 februar 2017 10:38
Konobar
Vuk Jeremić nije idealan ... bolji je od kandidata aktuelne vlasti.Više nego dovoljan razlog da glasam za Jeremića.
Preporuke:
14
4
30 sreda, 01 februar 2017 11:01
@negi Beograđanin
Karić bi, takav kakav je, uradio nekoliko dobrih stvari za zemlju:

1) pokrenuo bi DOMAĆU privredu, preko građevinske industrije

2) povezao bi EKONOMSKI Srbiju sa Rusijom

3) postavio bi dobar primer da je DOMAĆE preduzetništvo rešenje, a ne oslanjanje na belosvetske hohštaplere i prevarante.

I uopšte, Karić je čovek iz naroda, koji govori narodnim jeziko, jednostavno, jasno, glasno i direktno. Raščistio bi malo ovu sveprisutnu paučinu zapadnih laži i fantazmagorija.
Preporuke:
2
14
31 sreda, 01 februar 2017 11:23
Mirjana Niš
Vučić je pojeo sam sebe.Nema šanse.Narod jebudan. DŽaba Pink i Informer, džaba .nema šanse.Nić će ga proterati u mišju rupu.Jeremić je za glavu iznad svih.E, kada bi se dogovorio sa Šešeljem da podele vlast -premijer i predsednik.Srbiji bi svanulo. Krenule bi sopstvene investicije, krenuli bi ljudi da rade, probudiloe bi se vaspitne ustanove, sudstvo. Vučić, džaba galami.Nažalost, .... je i sve svoje saradnike, sahranio svakog ko je izneo bilo kakvo mišljenje.Totalna blokada.
Preporuke:
3
6
32 sreda, 01 februar 2017 13:18
raja
Ko obeća da će poništiti sve potpisano sa šiptarima posle dvehiljadite godine i da neće sa njima pregovarati ni o čemu osim da je KiM srpska teritorija za njega bih glasao. Za izdajnike i petu kolonu ne.
Preporuke:
14
2
33 sreda, 01 februar 2017 15:22
Mrziteljnamrgođeni
I Burek Obama je vređao i ismevao Donalda T.
Burek je pre samo par dana suze prolijevao odlazeći iz kuće velike krečene u belo.Donald T je bio dostojanstven i nekako pun žaljenja gledajuči bedu oličenu u odlazećem.
Preporuke:
5
0
34 sreda, 01 februar 2017 16:54
Znaci vremena
Kako se stvari naglo promene. Vučić je postao prošlost, a još nije svestan toga.

Osete se promene u vazduhu.
Preporuke:
6
2
35 sreda, 01 februar 2017 17:29
Zar stvarno postoji neko ko veruje
u poštne i demokratske izbore u srbiji?
....pobedjuju oni sa djakovima punih belih listića.....tako bilo i ostalo.
Preporuke:
4
1
36 sreda, 01 februar 2017 21:09
Zuta kuga
Nikad za zutaca glasati necu pa kad bi i Putin bio za njega!
Ako njega Srbija izglasa, cao Rusija!
Preporuke:
2
3
37 četvrtak, 02 februar 2017 15:09
Goran Maksimovic
Jasno je da je AVAV ogromno zlo i elementarna nepogoda. Jasno je da ga se mora maknuti. Ono što ipak ne razumem je entuzijazam kojim patriotski i proruski čitaoci ovog sajta podržavaju Jeremica a koji je zapravo isto kandidat zapada. Msm, glasao bih ga vrlo verovatno i sam u nekom 2. krugu ali da sam oduševljen njim, vala nisam. On je onako, nit smrdi nit miriše. Deklariše se za pristup EU, sa Rusijom bi "kulturne" i slične veze, znači ikebana. U principu tu se i ne razlikuje mnogo od AVAV. Da skratim - ne vidim nikakav valjani razlog za entuzijazam u podršci Jeremicu iako razumem razloge da ga se treba glasati kao mnogo manje zlo. Bilo bi za očekivati, barem od komentatora na ovom sajtu, da imaju mnogo izostreniji pogled i analitičku sposobnost, a ne da podležu raspoloženjima i navijačkim emocijama.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner